Een reisdag - Reisverslag uit Parksville, Canada van Rens en Annelies Dorpel - WaarBenJij.nu Een reisdag - Reisverslag uit Parksville, Canada van Rens en Annelies Dorpel - WaarBenJij.nu

Een reisdag

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Rens en Annelies

13 Augustus 2014 | Canada, Parksville

We worden wakker in telegraph Cove nog vol van de herinneringen van gisteren. We hebben uit kunnen slapen wat zo veel betekend als om 8 uut opstaan. De nacht voordien is Rens 4 keer op zijn mobiel gebeld vanwege werk, maar dit mobiel was onze enige wekker om op tijd voor de trip wakker te kunnen zijn. Dit hebben we geweten! Nu gaat dit mobiel niet meer op geluid aan. Vandaag opnieuw mist maar de temperatuur is goed. Een licht ontbijt langs de baai en op het gemak reizen we nu, richting het zuiden, naar Parksvill
Hier overnachten we omdat we de daarop volgende dag al om half acht 's morgens bij de veerboot moeten zijn om van Vancouver eiland naar het vaste land van Canada te gaan. opnieuw volgen we de kustlijn route zuid en genieten van het uitzicht. Nu zijn we dus in Parksvill en eindelijk weer beschaving(internet wat redelijk werkt)
Morgen zijn we dus op het vasteland aangekomen en gaan we naar het plaatsje Whistler (bekend van de olympische spelen)