All you need is Banff (Love) - Reisverslag uit Banff, Canada van Rens en Annelies Dorpel - WaarBenJij.nu All you need is Banff (Love) - Reisverslag uit Banff, Canada van Rens en Annelies Dorpel - WaarBenJij.nu

All you need is Banff (Love)

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Rens en Annelies

25 Augustus 2014 | Canada, Banff

En hier is het allemaal mee begonnen. Ongeveer 2 jaar zater we, rond de kerst, naar de kerstspecial van All You Need is Love te kijken en daar kwam het plaatsje Banff in voor. Het eerste wat Annelies toen riep was: Hier wil ik ook naar toe. Nu zijn we er dan eindelijk en ik moet zeggen dat het op TV mooier leek. Masar dat kwam waarschijnlijk door de sneeuw. De weersvoorspellingen voor vandaag waren slecht, maar gelukkig brak de zon al snle door en we besloten om vanaf ons verblijf naar het dorpje te wandelen. Eenmaal hier aangekomen was het zo warm geworden dat de vestjes al snel uit konden en we, net als al die anderen, in on T- shirt konden wandelen. En wandelen hebben we gedaan! Ongeveer 4 uur aan een stuk. Het blijft mooi al die bergtoppen en dan die wilde riviiertjes. Tcoh moeten we ons ook gereed gaan maken voor ons laatste deel van de reis en wel het bezoek aan Jack en Jane in Lebanon NH. Morgen gaaan we al om 07:30 uur rijden om begin de middag op Calgary airport te zijn. Hierna vliegen we via Minneapolis naar Boston en komen om 23:15 uur plaatselijk tijd in Boston aan. Vlug naar het hotel en de volgende morgen halen we de huurauto op en rijden naar Jack en Jane. Rond de middag (plaatselijke tijd willen we dan aankomen bij ze.

• 25 Augustus 2014 - 16:59

Rick:

Hallo Reizigers,

Het einde is in zicht! Voor mij zit de eerste werkdag er ook weer op. Doe de groeten aan Jack en Jane en nog veel plezier de laatste dagen. Hier is het regen en regen dus misschien een idee jullie regencape aan te trekken in het vliegtuig!

Groeten

Rick

• 25 Augustus 2014 - 17:40

Addy:

Weet Rick dat jullie een rose cape hebben?
    Nog heel veel plezier en als er een zonnetje is, geniet er van want hier is het herfst.
    Zie jullie snel weer.
    liefs Chris en Addy