Een regenachtige rustdag - Reisverslag uit Banff, Canada van Rens en Annelies Dorpel - WaarBenJij.nu Een regenachtige rustdag - Reisverslag uit Banff, Canada van Rens en Annelies Dorpel - WaarBenJij.nu

Een regenachtige rustdag

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Rens en Annelies

23 Augustus 2014 | Canada, Banff

Vandaag staat gepland een rustdag in het prachtige Deer Lodge. Deze authentieke lodge is gebruikt als fimdecor en als je er bent realiseer je waarom. Alles in hout, enorme dierenhoofden aan de muren en grote open haarden. Heel mooi natuurlijk maar we zijn hier ook voor de natuur en bij het opstaan bleek al snel dat het hier koud is (8 graden) en daarnaast regende het. Uitslapen dus en wel tot 08:30 uur! Daarna de koffers herpakt voor de laatste week van omnze vakantie en toch maar naar buiten. De regen was bijna gestopt en langzaam werd het lichter. We hebben nu een flinke wandeling langs het meer gemaakt tot waar het water van de gletsjer in het meer loopt. De gletsjer was goed te zien, maar erboven bleven wolken dus de toppen van de bergen bleven veel uit zicht. Daarna nog even naar het dorpje gegaan en enkele boodschappen gedaan. Eind de middag waren we weer terug en hebben nu heerlijk gegeten in het Deer Lodge restaurant. De weersvoorspellingen gaan de goede kant op en morgen gaan we, op het gemak, naar het plaatsje Banff.

• 23 Augustus 2014 - 08:56

Thea En Marcel:

Hoi Rens en Annelies,

Hier ook veel regenachtige werkdagen! Veel leeuwen en beren op de weg, maar we redden het. Jullie zullen wel helemaal vol zitten met beelden en verhalen. We komen vast foto's bekijken.
    Geniet er nog maar van, want het is nog niet ten einde.

Groetjes
    Thea en Marcel